Friday, August 21, 2009

Prve dva dni

Tak. Vcera vecer som prisiel do Science Center, -1 poschodie, sadol za pocitac vo velkom computer labe a prihlasil sa na uz vytvorene konto. Mam tu svoj desktop, subory, a hlavne mozem uploadovat fotky z fotaku.

Najprv co sa dialo vcera: Moja host family (vysvetlenie: cely rok budem byvat priamo na campuse; host family je na to, aby mi "ulahcila" prichod, resp. pozvala ma na Thanksgiving dinner) ma doviezla na campus, vyplnil som kopu papierov, aby som mohol odzajtra pracovat. (prihlasil som sa totiz na dva "pred-orientacne" programy - Fall Clean-Up, kde budem dva dni upratovat a spoznavat campus, a Freshman International Program). Dostal som svoju Harvard ID Card, s ktorou mam teraz pristup takmer vsade. Dostal som kluc od svojej izby, v ktorej budem teraz tyzden byvat, o tyzden sa prestahujem uz do trvalej.

Dnes ma cakaju este dve "tours" Bostonu; vcera som bol na velmi kratkej po Cambridge.

A teraz fotky:


Moja izba u host family a tiez oni (4 z nich) pred jednou z kniznic.
Jedna z bran do historickeho centra Harvard Yard, v ktorom sa nachadzaju kniznice, vacsina dormitories pre prvakov,


Zopar fotiek z Harvard Yard:


Annenberg Hall, tu jedavaju vsetci prvaci.
Widener Library

Tak, zatial tolko.

No comments:

Post a Comment