Thursday, August 20, 2009

Update

Pisem na pocitaci bez diakritiky, odpustte.

Vcera o 1:35 som pristal na Boston Logan airport. Vsetko slo v poriadku, imigracni uradnici boli mili, az kym som nepocul na velkom letiskovom mikrofone, ze pasazier "Butora" ma nejaku spravu u pracovnikov letiska. Tak som hladal tetu, ktora mi povedala, ze jeden z mojich dvoch kufrov ostal v Londyne. Tak som isiel za dalsou tetou, ktora mi povedala, ze tasku dali na dalsi let z Londyna, a ze ju privezu vecer.

Potom som rychlo bezal tam, kde vsetci cakaju na prilet. Zvitali sme sa s mojou "host," vzal som ju so sebou a ona im povedala svoju adresu. Pekne som jej podakoval, pri aute som jej dal knizku o Slovensku a "europsku" cokoladu, a isli sme k nim domov.

Odtial aj teraz pisem: fotky budu neskor, ale je to velmi pekna rezidencna stvrt, stare domy a americka vlajka na kazdom druhom. Predstavila mi svoju rodinu, s ktorymi som potom stravil zvysok vecera: Mary Ann, jej manzel Andy, dcera Martha, ktora bude moja spoluziacka na Harvarde, synovia Peter a Stephen a dcera Anna.

Vcera sme boli este v Staples, obrovskom elektro obchode, kde som si kupil webcameru, a potom som zvysok vecera stravil rozpravanim sa s rodinou. Vecer som siel skoro spat, spal som 12 hodin, a ked som sa zobudil, uz som tu mal aj tasku z Londyna.

Zatial tolko, fotky budu onedlho, o par hodin sa uz idem ohlasit na Harvard.

1 comment: